Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 13:22:28 +0300

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06800 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Liimala küla, 
Oruliiva// Sambliku (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Teid kaastakse ehitusseadustiku (EhS) § 31 
lg 3 alusel projekteerimistingimuste andmise menetlusse ja esitatakse 
projekteerimistingimuste eelnõu § 31 lg 4 p 2 alusel arvamuse andmiseks, 
kuna ehitis või ehitamine võib Teie õigusi või huve puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27106620>  (menetlus nr: 
448840), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister